Перейти до основного вмісту

Завдання для психічного здоров'я


    У теперішньому світі вже багато хто знає, що таке психологія. Людина, яка приймає психологію, розглядає внутрішні процеси та їх взаємодію. Вона освічена про важливість психічного здоров'я та розуміє як важливо піклуватися про себе не тільки зовні, а й у середині. 

7 завдань для психічного здоров'я 
(1 день - 1 завдання)

      1. Написати список вдячностей 
собі
своїм рідним
- друзям, близьким
- будь-кому і будь-чому
      2. Зробити собі приємність
- можеш собі зробити невеликий подарунок
- приготувати/ купити собі щось смачне
      3. Скласти плейлист пісень під будь-який настрій
під сумний/веселий настрій
пісні, щоб потанцювати 
музика для спорту/навчання/роботи 
      4. Створити колаж власних ресурсів
- підібрати картинки які відображають заняття, що вам подобаються і які допомагають вам відновлюватись (наприклад хобі, спорт і тд.)
- скласти колаж (в телефоні або роздрукувати картинки)
      5. Написати 10 помилок, за які готові пробачити себе
- не все, що ми робимо може відповідати нашим бажанням і уявленням, тому важливо вміти пробачити себе і йти далі
      6. Намалювати свої емоції 
- передайте на папір як можуть виглядати ваші емоції: якого кольору злість? якого розміру сум? який колір асоціюється з радістю? і тд
      7. Вийти на прогулянку на самоті
- можна виділити не так багато часу, щоб пройтися по вулиці і побути в моменті. 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Мистецтво зворотного зв’язку

     Зворотний зв’язок — це важливий елемент взаємодії між учителем і учнем, який виконує не лише функцію оцінювання знань, а й мотивує, сприяє розвитку навичок і підтримує емоційний стан. Коли учні відчувають втому, стрес і зниження настрою, роль зворотного зв’язку набуває ще більшого значення. Правильно організований зворотний зв’язок може надихати учнів, допомагати їм долати труднощі та зберігати інтерес до навчання.      Такий діалог сприяє побудові довірливих стосунків між учителем і учнем, що створює позитивну атмосферу. Конкретні й чіткі рекомендації дозволяють учням зрозуміти, як саме покращити свої результати, а визнання їхніх зусиль додає впевненості й стимулює рухатися вперед. Особливо важливим є позитивний і конструктивний підхід, який допомагає підвищити самооцінку учнів, що особливо актуально, коли емоційна стійкість може бути зниженою.      Принципи ефективного зворотного зв’язку: Позитивність. Починайте зворотний зв’язок із ві...

Як "любов до себе" перетворюється на невроз?

        Любов до себе - це потужна і важлива концепція, яка допомагає нам будувати здорові стосунки із собою та навколишнім світом. Проте в сучасному суспільстві її нерідко спотворюють, перетворюючи на нову форму неврозу, коли людина зациклюється на собі, своїх бажаннях і особистих межах, втрачаючи зв'язок із реальністю та іншими людьми.        Як це відбувається? 1. "Я нікому нічого не винен" → Відчуження та самотність. Людина щиро вірить, що турбота про себе означає повне ігнорування чужих очікувань і зобов'язань. Вона заявляє: " Я нікому нічого не винен. Я живу тільки для себе".  💭Здавалося б, це здоровий підхід, але на практиці він може призвести до емоційної ізоляції. Взаємини будуються на обміні - теплом, турботою, увагою. Якщо людина припиняє вкладатися в інших, віддаляється й вважає це самоповагою, вона залишається сам на сам із собою.  2. "Я ставлю себе на перше місце" → Егоцентризм. Любов до себе не дорівнює егоцентр...

Психологічні аспекти мотивації учнів на початку навчального року

    Початок навчального року — це значущий етап, що часто супроводжується широким спектром емоцій, від ентузіазму та цікавості до тривоги і стресу. У цей період питання мотивації учнів стає особливо важливим, оскільки рівень їхньої зацікавленості впливає на успішність у навчанні та загальний психологічний комфорт. Важливо враховувати, що мотивація має психологічні аспекти, які можуть суттєво впливати на процес навчання.      Мотивація учнів буває внутрішньою і зовнішньою. Внутрішня мотивація виникає з особистого інтересу до навчання, прагнення до саморозвитку і бажання пізнавати нове. Зовнішня мотивація залежить від зовнішніх стимулів, таких як оцінки, похвала, очікування батьків або вчителів. На початку навчального року особливу увагу варто приділити розвитку внутрішньої мотивації, адже вона є більш стійкою і забезпечує тривалий інтерес до навчання. Учні з внутрішньою мотивацією краще долають труднощі і отримують більше задоволення від самого процесу навчання....